klang i kantarellen

ha som int tiiin över för å skriv garna!

Tisdag..........drog mot stan å hade filmmys hos H&N, ida, jag och amandaLiii var det som intog soffan med hedvig och nils och såg mio min mio, dunderklumpen och stepbrothers!
Onsdag.......mot falkan för att soooola men solen kom fram så sent...! Blev iaf första doppet för sommarn för min del=) hängde med samma gäng som tisdan.
onsdagkväll blev det teater; det susar i säven och efter det blev det förfest hos amanda och sen uuuut! sommarstation är naajs=)
inte så farligt bakis på torsdan...han med havet innan jobb...badade tillochmed i det varma vattnet (11grader)
jobb igår, sen kom amanda hela vägen till lövis och på kvällen sjöng hedvig och nils i bjuröklubb=)
Sandra va en smygare och dök upp;)

IDAG HAR DET VARIT VARMT OCH SKÖÖNT PÅ MIN LEDIGA DAG!
for till abbortjärn och badade....jo, tredje gången på en vecka=)
Jag är ett badmonster för er som inte vet det, så egentligen så är tre gånger på en vecka inte så mkt!



jag och edith bytte roller ett tag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0