ruuuus

jahapp, för prick 12 timmar sen drygt låg jag på toagolvet på jobbet med benen i luften och kallsvettades som en tok! Vägen till toan var som en dimma, fokuserade mest på att gå rakt och framåt och försökte att inte svimma! Klarade mig fram med hjälp av stöd från väggen sista biten....ja, gångavståndet till toan har aldrig känts så långt som det gjorde imorse!
Morgonen började inte bra, med världens äckligaste svimattack när jag höll på att servera frukost. Men efter att jag gått till sköterskan och fått en ipren gick det bara en stund och sen var jag helt normal igen! tack och lov för det.

Efter jobbet drog jag, Ida och Anna till abbortjärn och badade! tredje dagen i rad som vi kör den där gropiga dåliga jävla vägen till världens bästa badplats. Imorn hoppas jag att jag får med mig sosse =)
och på onsdag hoppas jag innerligt att vädret är på topp!

Nu ska jag äta något, gick upp och läste när vi kom hem och lyckades somna..är hungrig!

TOPP TRE NU;
1. ben and jerry glass för 15kr på OK (sandwich)
2. abbris kan man ALLTID lita på (22grader idag)
3. trästock i helgeeeen (bra musiiiik)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0