ANOTHER ONE BITES THE DUST

Är just hemkommen från kvällens arbete. Det byggs ju om för fullt på hemgården och på dagarna springer det omkring byggare överallt. dock inte på kvällarna.....MEN ikväll.
Jag kommer till jobbet och ser världens jävla fräschaste kille som är och jobbar med den blivande hissen.. och hur fräsch var jag på en skala....typ minus flera miljoner. KUL
jaja...kan iaf säga att jag hade ett meetcute iquell! HAHA

Jobbar kväll imorn också..och på fredag jobbar jag bara till 13.30! Då bär det av mot stan med soffe och elinarna för lite shopping och senare bio- Eclipse, lagom till att Hanna avslutat arbetet så hon kan joina oss=)

Problemet angående stadsfesten kvarstår....men jag ska försöka lösa det. Och jag vill dessutom dit på torsdagen och hänga i öltälten, om jag får med mig nån......


tänk att detta kort togs för nästan exakt två år sen...huuua va fort tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0