du skå va lyckli du som int ha nån karl..

Inskolningen är klar, nog för att det inte har känts så mycket som inskolning då jag redan kände till det mesta!
Men nästa vecka blir det tyngre då alla inskolningar är klara och vi bara blir tre på kvällarna...kommer bli stressigt nanting!
Idag fick jag höra att jag ska vara lycklig som inte har en karl....ska jag det? ;P haha
jaja, nog om jobb!

Midsommar imorn! Vi bryter traditionen och håller till i Spikudden istället för Hökmark. Tror det blir braa=)
När man var liten var det höjdpunkten att fara till hökmark, men nu när man blivit äldre är det inte riktigt lika kul.
Så därför bryter vi som sagt traditionen i år och håller till i Amanders finfina stuga =)
På kvällen ska jag däremot till hökis, det är där det händer lixom! Parteeey like a rockstar eller nått!

Nu ska jag duscha, sen fixa naglarna!  då vet ni.


VILL TILL TURKEY I SLUTET PÅ SOMMARN!!!
har jag någon med mig????

Kommentarer
Postat av: hani

JAAAAAAAAAAG!

2010-06-25 @ 08:31:56
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: Y

SKOJARDUUUU !!?? 20 AUGSTI ???? DÅ ÄR JAG PÅÅ

2010-06-26 @ 21:27:49
Postat av: såffä

vadå, jag är ju här lizzom? ... fast jag ska typ ha en veckas semester i augge HEH och då funderar ja på dra hem =)

2010-07-06 @ 20:19:31
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0