ES3A

Idag är jag halvdöd, igår var jag dubbelt levande!
Virrade omkring i vaket tillstånd i 24timmar igår...imorse när jag kom "hem" sov jag i 5 timmar. Känner mig riktigt utvilad! intch

Gårdagen var KUNG, kvällen var KUNG, allt var KUNG!
är dock lite besviken på att så många drog hem så tidigt...men det fanns några tappra lirare kvar till slutet iaf=)

Champagne-frukost hos Magda ute på hennes gård, skriva i studentmössor, jordgubbar, chips och annat gott bestod morgonen av=)
Efter kyrkan och torget och allt det där blev det middag på Nordanå=GOTT och behövligt för min tomma magee!
Sen bar det av mot hedensbyn och jennilla där klassen var samlad för en sista klassfest! Innan det bar iväg till station blev det kramring och det var först då jag började gråta. Klarade mig ändå hyffsat bra annars under dagen=)

Station var spårat! Det var så jävla KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olles var oxå KUNG!!!!
den så kallade efterfesten blev faktiskt också KUNG!!

Och känslan att vandra hem med blåsor under fötterna, värkande ben och tunga ögonlock i den tidiga morgonsolen var underbar!

Slocknade på Hedvig och Nils soffa 0615 ungefär...det var iaf då jag tittade på klockan sist.

Imorgon ska vi "klä av" skrindan....känns lite tråkigt men det blir nog trevligt iaf=)

NU: se 27 dresses och somna när som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0