BULLENS KORV

Ida får hålla sig på övervåningen resten av hennes magsjuke-tid!
Jag har iaf köpt en påse cream cheese och en STOR cola som jag ska trycka i mig ikväll, sen ska jag inte gå upp till övervåningen någonting om jag inte måste.

Det stora problemet är hur tusan jag ska göra med pianoläxan eftersom pianot är där uppe och JUST utanför Idas rum......får gå till EFS eller nått och spela på där istället.
Sen ska jag sova i mammas säng här nere...tur att hon råkar vara borta just den här helgen!

Nu får jag för mig att jag mår illa också, BARA INBILLNING, BARA INBILLNING!!!!!!!!
hååå, jag som hade sett fram emot en lugn helg och miiis med sofiorna...blir nog inget av för deras skull ifall jag nu kan smitta vidare...



BUHUHUHUBÄHÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0