COBRASTYLE

Idag började vi med Sommarpsalm och Studentsången på kören....kändes RÄTT weird, men ändå skönt.
I den hörnan där jag satt fick iaf några tårar i ögonen....haha, känsliga typer (bla JAG).
Men det känns så sjukt att vi tar studenten om typ 2 månader...HELT SJUKT faktiskt!

Jag och Ida har just gjort en partylista på spotify som ska spelas flitigt imorgon! Blir nog kingeling!!!!
Nu undrar jag varför jag sitter här och ordbajsar när jag egentligen borde SOVA vid det här laget för att det inte ska bli en favorit i repris då jag måste SPRINGA till bussen imorgon......OCH för att jag borde skicka in ansökan till framnäs som ska vara inne imorgon...

UTE I SISTA STUND IGEN!



ekonomiprov imorgon dårå.....när jag är klar med det...DÅ ska det FIRAS ATT DET ÄR LOOOOOOOOOV!
tjiho, hemvändarpub säger jag bara och att jag är TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0