EN HIMMELSK DROG

Kommer hem till en lägenhet som STINKER gamfylla och ser ut som ett jävla bombnedslag....
Tog tag i det hela och städade upp hela jävla skiten, öppnade balkongdörren för att försöka vädra bort stanken, plockade undan, damsög, satt igång en tvätt osvosv!
Nu sitter jag i soffan och ser lite smått på Joey som går i bakgrunden medans jag lyssnar på KENT.

Dagens bästa var på gemun då mättäää sa att han skulle ge oss VG på gemuB...hur bra?
Fattar inte riktigt hur vi egentligen kan få det då vi bara läst det ett litet, litet tag och inte gjort något prov eller så. Men jag klagar inte, kändes riktigt bra när han sa det.

Dagens sämsta var att vi fick veta att vi tydligen ska ha svenska nationella v.16. SOM ATT VI INTE HAR TILLRÄCKLIGT DEN VECKAN REDAN???
Lärarna verkar vilja att vi ska bli utbrända eller nått, varför skjuter dom på allting så allt hamnar samtidigt?
håååå, känner att jag är RIKTIGT jävla skoltrött nu, även fast vi just haft lov....
orkar inte med någonting längre. TUR att påsklovet inte är långt bort



iskallt och menlöst, en livslögn att dö för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0