HIDE AND SEEK

Vaknade kring halv 1 idag....kändes RÄTT OVÄRT!!!!
Men jag har iaf hunnit med att vara en sväng på salongen för att fördriva tid med soffan och tvätta håret med lyx-schampo, så nu luktar det GOTT, hehe! Har även gått en svettig och ruggit härlig promenad i det sköna vädret med bra musik i lurarna =)

Planerna för kvällen ser ut såhär..................INGET PLANERAT.
Ska iaf se reprisen på Wipe Out kvart i 7, åsså ska jag baka en kladdkaka och köpa godis!
That´s my saturdaynight!

Igårkväll hade jag filmkväll med mig själv, såg Svensson, Svensson och En officer och gentleman!
Det var iaf jättemiiiiiiz, hade hela stora soffan för mig själv (haha) och låg under täcket hela kwällN...skönt var det då må jag sääääääg!



jag vill gosa med den där lilla filuren, men jag är blockad till deras hem....himla magsjuka smittor alltså!

Kommentarer
Postat av: soffan

HAHA SVENSSON SVENSSON!!!! VILL SEEEEe....

2010-03-20 @ 17:26:21
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0