@ kingsroad

Hemma i leafregreat, ska nämligen skjutsa mamma och mostra till flyget imorgon på en oacceptabel tid!

Nu sitter jag här och lyssnar på If I Loved You som är den obligatoriska låten som kanske ska sjungas på audition, var inte helt omöjlig faktiskt. Och den medföljande monologen var rätt rolig.
Nu måste jag bara komma fram till en valfri låt som jag ska framföra och hitta en egen monolog, hur nu det ska gå!
Vecka 15 gäller det iaf, då ska allt sitta perfekt och låtarna och monologerna ska jag kunna utantill!
GAAAAAH.....kmr säkert dö mitt under audition..

"Månen börjar fyllna till, och jag med. Jag är full och galen. Ett gott råd: håll er till mig ikväll, håll er till mig."

Detta var då slutet på den obligatoriska monologen...haha ska jag typ sluddra då jag läser den då eller?
Och gå och vingla omkring?
Jag får helt enkelt ta mig ett snack med söstra!

Nu ska jag komma fram till vad jag ska sjunga som den valfria låten!!!!!!!!



daaah

Kommentarer
Postat av: soffan

är det försent att skicka in en ansökning till strömbäck... ?

2010-03-18 @ 21:08:50
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0