ledidaan

Lyssnar på radio, och release me med frida öhrn började spelas. Yes tänkte jag, nu ska jag sjunga!
Just när den sista versen med den ösiga delen ska börja, bryts låten av: Klockan är 11 och här är ekot ..FUCK YOU

Nu ska jag ta mig en liten promenad till Anders och hämta bilen för att sen brumma iväg mot stan!
Alla grejjer i lägenheten ska packas ihop, och sedan packas in i bilen...tur som jag har så får jag hjälp av Hanna!

Nu spelas Keep on walking för andra gången på mindre än en halvtimme.....Det är då tur att den är bra iaf, men snälla Sveriges radio...lite variation mellan låtarna vore väl kul ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlååååt lova för jag inte kom och hjälpte, det tog ju så jävla lång tid att gå igenom allt :S

2010-03-29 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0