lördagen i bilder...typ



bäst att slicka sig runt munnen efter en slurk av latte-chokladmint ;)



närmare titt;



fagert...



middag på Costas (L)




MUMMA



Utanför Norrlandsoperan och West Side Story



Ida blev helt plötsligt en kines som griper tag om kammen i högsta hugg...HAHA



En fullsatt opera väntar med spänning!



Programbladet! Hedvig är den galna bruden där bak i mitten =)



Mingel mellan akterna och Amanda är snygg!



Mingelmingel, mamma kan mingla



Blev en kort paus mellan akterna, fick hälla i sig wine



Hedvig och Nils, svettiga och glada efter premiären! Våra MUSIKALSTJÄRNOR som vi så fint kallar dom=)



Vid baren i den rökfyllda festlokalen, de hade bestämt sig för att grilla med kolgrill inomhus (!?)



Strömbäckare skakar rumpa!



FRÄSCH!!!!!!!!!
v6 är gott



Sarah var på gång ;)



Shake it !



BAJS =) hihi



Avslutar med den här bilden bara för att!
(tyvär så råkade inte Benke fastna på någon bild och jag ville inte direkt smygta på han heller!)

Hela gårdagen var helt fantastisk! Och även fast jag bara sovit 2 timmar tidigt på morgonkvisten så var jag inte alls trött- tvärtom! Dock så kom tröttheten idag istället, inte så oväntat=)

Ni som inte har biljetter till detta borde verkligen skaffa det, för det här var helt sjukt jävla bra! ALLT var bra, ljuset, koreografierna, scenografin och det faktum att det satt en hel orkester på 40pers och spelade live gjorde hela grejjen ännu bättre! Huvudrollerna kunde deras grej, och Philip Jalmelid som spelar Tony är helt i världsklass, hans röst klingade helt perfekt och han gjorde allt så snyggt, fraseringar och övergångar...man slutade aldrig att förvånas när han släppte ut alla fina toner!
Frida Jansson som spelar Maria var även hon väldigt duktig! Utbildad vid kungliga musikhögskolan och operahögskolan i stockholm och nog märktes det nog!

Skulle kunna skriva mycketmycker mer men väljer att inte göra det för att avslöja allt för mycket ;P
Kan iaf berätta att JAG DANSADE BREDVID BENKE på premiärfesten!
HOHOOOOO HUR BALLT!?!
Hela premiärfesten var king! Dansade hela tiden till mestadels BRA låtar, drack vin, dansade igen, fick ONT i fötterna och till slut hade jag ingen röst kvar...
Kom till Strömbäck kring 5-tiden och deckade på direkten!
KORT SAGT SÅ VAR DET KINGKINGKING IGÅR





Nu blir det film och jag ska vara tyst resten av kvällen så att jag får tillbaka min röst någongång!
HEJJA SPORTLOV NUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0