oplanerad människa som jag är...

Senast ansökan till Strömbäck är den 15e mars...alltså på måndag!
Jag är ju dum som inte har kollat upp det tidigare eftersom jag far till sthlm imorn och kmr hem den 14e!!
Nu har jag iaf tänkt skicka in en ansökan, sen blir det att sångöva som tusan och hitta någon lämplig monolog att läsa på audition! haha, vad ger jag mig in på?
Men...värt att testa söka iaf, skulle ju verkligen ÄGA om jag kunde ta mig in =)
Ska fråga om någon lärare vill vara referens och fixa med ansökningsplanketten det första jag gör när Ida kommer hem med den...blev peppad efter ett samtal med apan, så nu jäklar!
Tur att jag har Hedvig som kan hjälpa mig också!!!!!

Gaaaaaah, jag är crazy!



IMPULSLOVA HELT PLÖTSLIGT :O:O:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0