PUT YOUR DRINK DOWN

Gjorde en fuling idag och sjukanmälde  mig....hade bara en lektion så det kändes ovärt att fara till stan fram och tillbaka bara för det!
Har gått en härlig prom med söstrarna och Edith som var cool i pilotbrillz, och nu har jag kollat igenom en låt till avslutningskonserten med stämmor hit och dit.

Känner att stressen börjar smyga på en, ser inte fram emot April månad, kommer vara stressad hela tiden!
Projektarbete, sökningar, flytt, sökningar, projektarbete, rep osvosv.....ALLT inom typ samma vecka också..
hua, hur tusan ska man överleva?
Har iaf bestämt mig för att flytten ska äga rum senast på påsklovet, då är en sak borta ur världen iaf, men allt annat består, och jag kommer hursomhellst att vara lika stressad.

JAJAAAA
här bjuder jag på en bild från fredagskvällen i sthlm;



alla dessa lejon eller vad de nu ska föreställa ? ...



bäst att jag springer över till coop close och inhandlar något ätbart som jag kan tillaga till mamsen!
på återseende!

Kommentarer
Postat av: soffan

jaaa, tack för din syn på saken! får ta och fundera...

men du, observera vad du skriver på blogiz, lärarna smygläser i sinne! dom hittar ALLT!

2010-03-16 @ 22:30:04
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0