samhällskunskapB

Sitter på samhällsen och ska kolla upp massa grejjs på datorn.....jag och datorer alltså, går inte att göra skolarbete på dom...

Tycker lite synd om mig själv idag, har ONTONTONT i BÅDA fötterna pga stora feta blåsor på hälarna av skorna.....INTE OKEJ, sen spårar mitt knä också.
Jag har absolut den fulaste gångstilen idag, försöker trippa diskret på tårna och inte böja höger knä för varje steg...Malin skrattade åt mig iaf.

AJA...drar till leafregreat after school för att hämta musikalsångboken så jag kan ta med den på sånglektionen imorn och för att kopiera diverse låtar till audition.
Måste ta snabba beslut nu för noterna till pianosnubben ska vara skickade innan den 31a....gaaah




Grattis till denna flicka som fyller 19år idag =)

Kommentarer
Postat av: soffan

LAKRITSPARFAIT M. MARSHMALLOWS:



ca. 4 port



0,5 dl vatten

0,5 dl socker

1 msk honung



4 äggGULOR

2 dl grädde

50 g turkisk peppar

marshmallows efter behag..



koka upp vatten, honung och socker.

kläck äggen (kom ihåg att endast använda gulorna) och vispa ner den uppkokade blandningen med gulorna tills det blir ett gult "skum".



vispa grädden ganska hårt, krossa turk-pepparn och blanda i alltihopa med grädden. GLÖM EJ MARSHMALLOWS!



Häll i koppar och ställ i frysen!

2010-03-24 @ 22:50:22
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: hedvig

Ett nytt förslag till auditionlåt: What I did for love ur a chorus line.

Jag tror att den kan finnas i musikalboken :)

Pöss

2010-03-25 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0