smörgåstårta, coffe and cookies



deeeeeg



30-åringen och Anna=)



Albin: Jag är mätt...
Simon: Okej, det blir säkert kakor snart...
Albin: Men kakor orkar jag!



Ja, nog orkade han kakor nog! RÄTTA TAKTER



Resultatet av mammas tips; Blunda, räkna till tre, titta och ta kort.
Funkade jättebra på mormora!



Gullungen Elias=)



Vi valde att INTE titta på 1 2 3


Kusinenvitaminen libboooo har fyllt hela 30bast och kan nu kalla sig gamfräsch!

Nu försöker mamma få med mig på afron ikväll, vilket innebär att jag missar Gossip Girl och måste skynda mig hem för att inte missa Wipe Out efteråt....hm...är nog värt det ändå!

Är föresten ledig både imorgon och på tisdag...vilket känns bättre än bra. Dock så är det ju espri-rep i vanlig ordning, så jag ska nog tillbringa min lediga dag imorgon till att packa allt i läggan och ta med hem efter repet.
Känns rätt joooooobbbiiiiiiggggttttt...menmen, måste ju göras!

Måste dressa om nu och ladda mentalt för en timme i afrons värld.
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0