snöstorm hit & snöstorm dit...



HAHAHA så hemskt.....

Känner mig bakis idag......är inte det, men det beror nog på konserterna igår!
Tog mig en powernap på samhällsen och vaknade av att Erik (tror jag) petade på mig när freddie kom tillbaka.
Blev en riktig kortdag då vi inte skulle ha någon gemu- sköööönt
Dock så är det tydligen bara två gemulektioner kvar, vilket faktiskt känns tråkigt! Tycker det är ganska roligt med gemu...
tror nog att jag är den enda som tycker det också.....MEN JAJA

Ikväll blir det Calles! Erika, Moa och Jennilla ska vara trubadurer där ikväll, så man måste ju ta sitt förnuft i fånga och pallra sig iväg dit och lyssna på dom=)
ÄVEN FAST DET ÄR EN JÄVLA STORM UTE

Hade just ett videosamtal med Alma, det var kul, frågade om hon ville ha en snuspuss....det ville hon inte!
Och amalia blottade sig.....himla porris

NU BLIR DET KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0