spotify funkar inte....AAARRRGGHHHSS

Skönt med lov, har vaknat kring 12 varje dag än så länge bara för att jag får och vill.....
Låg och sträckläste i 6 timmar igår kväll medans jag trodde att taket skulle flyga iväg med vinden, var ju fasen storm!
Och idag har jag börjat packa lite smått inför stockholm!!!!

Nu är det dags för energipåfyllning, sen ska jag byta piercingen.....om det går vill säga!
Den som lever får se.

En bra grejj som jag har hört är att my dear friends som är i fjällen nog drar sig hemåt idag, vilket innebär att jag kanske hinner träffa dom innan stockholm YEEY ..nu blev jag glad=)



undra om det är så smart att ha en affisch med en hamburgare på ovanför sängen?
man skulle ju bli hungrig direkt man vaknade och innan man somnade...
Hur tänkte du där Mattis? heeeeeeeeeh_Hh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0