Blueberry Pancakes

Min rygg går av i vilket ögonblick som helst!!!!
Okej, kanske inte...har bara en sån jäääääävulsk träningsverk så he ger rent int klokt!

Påväg hem från stan lyssnade jag på Lugna favoriter (mycket snack om radion idag...) och tänkte tillbaka på alla kvällarna som jag suttit i traktorn och harvat och fick lite nostalgikänslor IGEN.....vad tusan.

Kring 23-tiden blev jag klar med allt pysslande som jag haft för mig denna måndagskväll. Jag har bla. klistrat fast massa bilder på ett undangömt ställe, turkeypix och även ruggit gamla som ingen minns!
Upptäckte att jag skrivit bakom VARJE kort, tex; Pappa Kenneth och jag (Lova) sover i soffan, 2001. haha kul att jag var tvungen att skriva mitt namn, och dessutom inom parantes..
IAF så hittade jag massa småbilder på gamla classm8s från när vi gick i typ 4an lr nått......såklart var jag tvungen att se vad jag hade skrivit bakom dessa...och det roligaste var definitivt det jag hade skrivit bakom sammes kort; Världens bästa klasskompis, Samuel Löfrot(h) ....hahahaha kunde inte låta bli att skratta högt i min ensamhet!
HUR KUNDE JAG TYCKA DET ? Mahaahahahaah





Vilket gäng alltså, FRÄSCHA

Kommentarer
Postat av: Soffe

Snygg bild! hehe.. Samm(e) tycker att du är taskig :P

2010-03-30 @ 08:35:18
URL: http://sofiaaolofsson.blogspot.com
Postat av: elin

snyggt att jag hade sockarna RÄTT högt upp

2010-03-30 @ 10:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0