and so it goes



Blir aldrig leds denna låt  !!

Idag fick vi inbjudan till faster Gunnels bröllop till sommaren, på kuvertet stod det; Lova med sällskap
På två andra stod det; Amanda och Anders samt Hedvig och Nils
hahaha... tror jag ska bli lesbisk eller leva i celibat resten av mitt liv=)

Imorgon tänkte jag gå till blomsteraffärN och skicka en sån där hälsning som man kan göra till begravningar.
Även fast jag inte kände Andreas så skulle det ändå kännas bra att skicka en hälsning till begravningen, jag känner ju ändå Lotta, Alma, Elin och Ida som är i stor sorg nu och jag tror att det skulle kännas bra för dom om prästen läste upp en hälsning från oss!



När jag ändå nu har lyckats komma in i ett sånt här humör så ska jag nog sätta mig framför tvn och se Allt För Min Syster och gråta lite!
Sen ska jag tagga stockholmsresan genom att packa lite till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0