Black Coffee

Termometern står på 20grader i skuggan, oskööönt ?

Har suttit på balkongen och solat hela dagen, och oj så gött de va!
Var och hälsade på mamma och amanda at work för att kolla in mitt schema för i sommar, såg inte bättre ut än att jag missar stadsfesten...inte så mkt att missa, men ändå en sommargrejj som man måste vara med på. DOCK så tror jag att jag är ledig trästock-helgen, och det är kuuuung!

Nu är det brottom. Ska käka, ta in tvätt, duscha och göra mig klar......ska försöka vara hos Kingen 18.00 .....hm, frågan är ju om jag kommer hinna...bäst att dra sig  härifrån kanske!

HOJ

ps. imorgon efter jobb blir det ridning på fullaste allvar! ds.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha veem? Hmm....

2010-05-16 @ 18:18:16
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0