dagen är kommen!

yeeeepp, om 5 timmar sitter vi nog i luften påväg mot mallis...känns otroligt skönt!! =)
har inte alls tänkt på att jag fyller år imorgon, men 19 är ju ändå en ovärd ålder, ett mittemellan ting helt enkelt.

Idag är det även EXAKT TRE veckor kvar till studenten, hur sjukt det än låter så är det faktiskt så!

Idag blev även den dag då jag fick besked om vad som händer till hösten, kom nämligen in på Framnäs inriktning klassiskt=) köööööööng!

En bra dag helt enkelt =)

Nu ska jag fördriva tid och kolla packningen några gånger till, hoho!
Ha det bra i swedala så länge då! =)



ps. om någon skulle få för sig att höra av sig till mig så ger det inget för jag lämnar mobajlen at home! ds. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0