denna söndagen har inte varit som alla andra söndagar

Började dagen med ett kort jobb-pass på A-huset, min kompanjon var Ida och det gick fint det. Var dock lite förvirrad, speciellt när jag skulle gå till planeringsrummet och upptäckte att det inte är ett planeringsrum längre pga ombyggnationer....sprang fram och tillbaka tills jag fick syn på Ida!

Efter hard work for jag, hedvig-slemm och mamma till fjälbyn för att RIDA litegranna!
Orutinerade som vi är tyckte jag ändå att vi gjorde ett bra jobb;)
Skulle dock inte ha gått lika bra om inte Anna sa vad vi skulle göra...haha!
Det var i varje fall jättekul och jag tror jag kommer ha lite träningsverk imorn..

Har även hunnit med att se på fotboll där några ur motståndarlaget var gamla musikare, en av dom blev lite arg medans den andra var farlig vid målet. En till kändis var oxå med i motståndarlaget, börjar på P, mer än så säger jag inte hjortstorp/hall ;)
Två utvisningar hans oxå med under matchens gång....kan säga att det var action. Slagsmål mellan målvakt och utespelare...ojojoj

OCH SOM VANLIGT blev det pizza till middag (som nästan varje söndag), tur att vi inte har espri imorn.
och nu har jag just kommit tillbaka från jobb 2...stääääd
nu ska jag slappaaaaaa


1

2

3
hey I made it ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha aaaaaha ;)

2010-05-16 @ 20:38:46
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/
Postat av: anna

alltid lika snyggt med ridbyxor :) den andra stjärnan däremot, tjusigt värre!

2010-05-16 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0