en dorisk skala

Hemma från piteå och framnäs...lr hemma och hemma, är hos sandra=)
sökningen idag gick väl hyffsat bra, failade rejält på huvudklangen så efter det så blev det curbing låten igenom, lika bra! Har dock inga förväntningar på att komma in på pop/rock då det är ca. 40 sångare som krigar om 1 plats...ironiskt

Imorgon bär det som sagt av igen...teoriprov och spelprov är det då som gäller. Ska spela två klassiska stycken och sen får man även en avista låt också...

Måste medge att denna sökning var ruggit stel i jämförelse med strömbäck. Dock så lättade nervositeten av att ha kända människor i sin närhet. Träffade även en KANSKE blivande klasskamrat, pratglad och peppande var han!

Nu är jag sjukt trött och slut...tror sandra är med mig på den fronten, så nu blir det kvällsfika, film och miiiz tills sömnen tränger sig på och det är dax för mental laddning igen!


Kommentarer
Postat av: soffan

jamen om du far så far jag, det vet du <3 hihi

jag ska fara med karro och gänget!!

venedig var sig likt, inte lika överväldigande denna gång :(

2010-05-05 @ 23:22:10
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0