GÖÖÖÖTT

Denna dag började med en försovning, sen pratade jag i 7min på svenska-talet = inte bra.....
Eftersom svenskan var den ända lektionen jag hade (som varade i 10min) så blev det texmex till lunch sen till magda med amandaS och jennilla för att sola ett tag på hennes baksida, göööött =)

En lite mer bränd högeraxel och en jobbigt varm hemfärd (ingen ac i bilen.....), fruktsallad, solning och miiz med mamma och Edith och nu slutligen liggandes på nisses sackosäck framför scrubs....en bra dag har det varit helt enkelt!

Imorgon är det termins och kör som gäller...och på fredag ska jag sjunga för lärarna tror jag..typ som termins för att jag missar gemensam sång nästa vecka..baaark.
På fredagkväll bär det även av mot MALLIS och jag har fortfarande inte börjat packa....men jag har iaf en resväska nu=)

Och som ni alla vet så är vädret wonderbaaart nu för tiden...sommarn kom fort i år.
Nog är det rätt skönt att sitta och se på fotboll på kvällen utan att frysa det minsta så här i maj, när det dessutom slutade med vinst för laget man hejjade på =)

Nä..åter till scrubs följt av how i met your mother...sweeet



åhåå ..finlirarn ;) måhåhååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0