MEN FORT GE MIG SALT

Sommaren är här, för tillfället iaf.
Jag ska utnyttja min lediga dag på bästa sätt; SOLA och kanske ta mig en lång cykeltur om det inte blåser för mycket.

Även fast jag är sjukt bakis för ovanlighetens skull, så känns livet inte lika tungt som det brukar vid tillfällen som dessa. Kan den plötsliga sommar-värmen och den underbara solen ha något med det att göra?
Tror så.

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, men jag är sugen på att grilla och sitta ute och bara ta det lugnt i den härliga värmen. Det blir iaf en kväll av det lugnare slaget för min del då jag ska upp i tidig morgon imorgon och jobba några timmar på A-huset.

Nu ska jag ringa några samtal och höra vad som händer ikväll här i lövångerstrakterna!



fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0