PUT YOUR RECORDS ON

hahaha shiiiet, om jag har träningsverk i magun imorn blir jag inte förvånad..!
har skrattat tills jag börjat gråta och fått kramp i halsen.
ANLEDNINGEN är att jag, sandra och erika har suttit och kollat på bilder som kanske skulle passa till imorgon.........eller inteee! kul var det iaf!!

Den här dagen har varit ruggit stressig. Sprang fram och tillbaka i skolan hela dagen, skulle fixa ett samlat betygsdokument, ledighet, kapa och tejpa noter osvosvosv
sen var jag även tvungen att fara hem en snabbis för att hämta bilen....Ida och Anders bytte till sommardäck så jag kan köra till framnäs på torsdag, själv....hjälp
Middag på Wook n' roll blev det oxå-GOTT
och en sväng på Barnens Hus har oxå hunnits med, och såklart lite övande inför morgondagen!

Efter många om och men har vi nu klarat av att skriva ut några rätt hyffsade bilder att ta med imorn...



den här blev det för Sandra iaf=)

btw så har Amanda Jenssen ett par riktigt bra låtar, bla I choose you och our last goodbye!

8.30 far vi imööören...önska oss lycka till,,,,,eller gör det inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, det var ju texten till I choose you som jag skickade till en person på en viss persons födelsedag. Hahahaha, nu kan mår jag psykiskt dåligt varje gång jag hör den låten =)

2010-05-07 @ 13:39:41
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0