det går sönder i takt med basen i marken

åhå så hurtig jag har varit idag då! gått hela två promenader, långa dessutom. har dock blåsor på fötterna nu....väääärt!
sen har jag hängt me sandra hela kvällen. sett lite rallybrudar å käkat lite godis åså.
efter att ha zappat runt ett tag så fastnade vi för ett program om fåglar. de va coolt. och fint.
vi blev lite gråtfärdiga där ett tag tillochmed.


här grina vi mää, fast av schkratt.

åHnEj, nu är klockan mycke igen..sovnu.

föresten så är Säkert bäst i världen. kaninteslutalyssnavaa! och en till föresten. hoppashoppashoppashoppas att en viss fröken får jobb i skellet. DÄ SKULLE EGA.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi, jag hååååååppaz att jag får nå jobb snart. Då kommer jag till Piteee på en gång!

2010-10-18 @ 18:53:54
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0