jaha, en sån där sneflöjt!

helgerna går ju alldeles för fort, redan söndag!
i fredags bar det av mot kåren för att lyssna på some jaaazz. det va gryyyymt! helt sjukt jävla bra var det.
sen blev de lite fest i c-huset och efterfest hos lollo då, la mig väl kring 5tiden..

uppe me tuppen igår för att baka åsådär. sen plingade det på dörn och hedvig, nils, amanda, anders och edith hade anlänt=) bjöd över sandra på lite kaffe å muffins, sen gick vi in mot öjebyn till coop och sen en liten rundvandring kring kyrkstaden åde=)
efter en liten powernap for vi till storbadet. och jag åkte toastolen! de va crazyyy å keeewl! middag på max och sen fick jag skjuts hem och dom for tillbaka söderut. de va en trevlig dag=)

sandra fick oxå lite familjebesök igår, josseee! nu har hon sett hur en framnäslördag kan se ut=)
började med att göra var sin findrink, sen in till stan och Krokodil för att lyssna på lite folkmusik-köööng va dom!
tillbaka till framnäs, spelade lite kasta gris, gjorde lite tatoossss åsådära.
skrattade så man fick träningsvärk åt en random brud som stod och mysdansade lite för sig själv..allt som allt en trevlig kväll=)

och nu är det söndag, vaknade av att två systrar widman knackade på dörn! skvallrade lite om gårkvällen och sen körde vi in till stan och lämnade av josse på busstation=) jag å sandra for sen på max och käkade...jag vet, två dagar i rad.......
och för ett tag sen blev jag och linn klara med satshimlaläran. satt väl med det i lite mer än två timmar kanske..drygt! men nu är det bortgjort iaf :)


juste, de va ju hallåwin här igår och då kunde man bla. se en såndär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0