juljulstrålandejul

jag är jättetrött.
men måste vänta på tvätten eftersom jag glömt att jag hade tvättid..
och sen måste jag kolla på kvällens kungarna av tylösand och se vad dom haft för sig.
kommer bli en sen kväll.
men det gör inge för jag har tänkt ta sovmorgon imorgon=) woho.

jag och linn har varit duktiga och suttit med satsläran i över en timme ikväll. belöningen blev bonde söker fru och alla bra program som följer på onsdagskvällarna, och lite missbildade piggilinis!

imorgon är det gemensam piano som gäller. sen lite rep av kammarmusiken tro ja, ska dock inte öva så mycket imorgon eftersom jag känner att jag är lite överansträngd i högerarmen..........inte okej!


näe, mot tvättstugan dårå.
h000j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0