kalasig helg

miiiiiiz kväll igår :D

idag har jag å heddan varit i blacke å hälsat på pappa som fyller år idag, käkat lite smörgårdstårta och myst med alla valpar=) jättesööööta! typ lite större än ens hand. Har även kollat ut ett soffbord, en soffa och en skohylla som ska upp till framnäs imorn en snar framtid=) weei
ooooch så har jag myst lite med Edith idag oxå=)

nu är det brottom...kl 18.00 ska vi befinna oss på storstugan redo för 40-års fest! Ida står i duschen nu, sen står jag och hedvig på tur..och sen blir det trängsel i stortoan.....ojoj. får se på hur bra humör man är på om en timme.
stresssssssssss

hoppas på en trevlig kväll iaf, och det tror jag att det blir också.
nepp..har inte tid att sitta här längre!

tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0