lövångerstandard

igår blev de ferre i skidstugan, alla va utklädda förutom jag..och elin!
de va trevligt och kult att träffa alla igen=)
somnade lite ett tag me dunjackan och en sovsäck, gott
som vanligt körde vi lite snygga dancemooves oxå..och skrek oss hesa när vi försökte sjunga med i låtarna.

nu är jag just hemkommen från mandisen. snart ska vi beställa den obligatoriska söndags/bakis pizzan och sen blir de lite afro på dä. gott igen!

här tänkte jag lägga ut lite snygga mobilpics från gårkvällen. men har ingen sladd så jag lämnar det åt er fantasi. kult va?

ooooch vi ska pyssla i veckan, göra lite fler garnbollar deow nivet! kanske låter väldigt gott!

hejdå.

oooldiiiieee från eriksliiiid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0