neggneggneggneggneggneggneggneggneggneggneggnegg

blev helt plötsligt på himla dåligt humör och bör inte vistas bland folk.
varför börjar allt gå skit nu? går sämst att öva, och jag har hur mycket som helst som jag ska göra men får inget gjort för det går bara dåligt hela tiden å då struntar jag i allt. varför är jag sämst på himla satslära, det är ju inte ens svårt men jag ska såklart ändå lyckas göra helt fel och framstås som en idiot.

hoppas det är god lunch, då kanske jag blir på bättre humör. sen ska jag skita i musikhistorian å öva istället.
hatar att veckan ska börja såhär, tusen år till helg.

längtar till fredag då dessa kommer

tur man har nått att se fram emot iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen, inte är du sämst Lova!!! Du hör ju till dom bästa!! Hoppas du mår bättre nu! Kramen. Hildur A

2010-10-12 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0