pärlorochsvin

tog mig faktiskt en liten sovmorgon idag och hoppade över 10-fikat.
sen har dagen varit som alla andra dagar. klas har lärt mig black bird på gitarr, ska fortsätta övandet på den imorn, woho!
sen peppade sandra mig att fara på gympan, tur att jag for dit. var riktigt jobbigt men kul! efter gympan joggade vi ner till badplatsen och tillbaka, sen va krafterna heeeelt slut.

Ikväll blev det häng hos linnsy med heleny å sandro. såg lite pearl harbor åsådär. louise joinade oxå efter ett tag, och efter filmen gick vi på en promenad =) riktigt skönt med en kvällspromenad innan man ska gå isäng.
uppe med tuppen imorgon då, satslära here we go.


ooh, en jätteliten Edith=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0