theloner

var nog inte så smart att ta en timmes powernap där mellan 20 och 21 ikväll..kommer inte kunna somna sen jue!
iaf så har jag bakat muffins å bjudit some friends på ikväll=) miiz!
imorn har jag endast en lekke, sen blire öva åsånt och på kvällskvisten tar jag och mina trogna kamrater sandro å klarre bussen hemåt. gott!

ska bli skönt med en veckas lov, men nog kommer man att sakna det här stället lite också..vill inte tänka på hur det kommer kännas till våren då vi får sommarlov å allt sånt bajs. hur ska man överleva?

på fredag blir det nog station tror jag. träffa amandaliiiiii som jag inte träffat sen augusti åså, blir grymt!!! har saknat den bruden alltså!
och på lördag blire ferre in leafregreat mä dä gänget=)=)


wohoo första helgen @frammenässe!

nu blire lite kungarna av tyllö sen sleeeeeeepinnngggggg!
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0