11 septemberrrr

dEoWdeOw
vaknade imorse av ett sms från helena, upptäckte då att ja hade däckat på sängen me kläderna på å allt. hey_nykter_girl_91_dEow
gick iaf upp till henne å käkade nybakade scones till frulle, göttttt
sen har jag varit ruggit bakis hela dagen, men har ändå fått saker gjorda! som TEX diska, bära ut sopor, damsugat, SKURAT, GÅTT till öjebyn å poop, hjälpt till att flytta högtalare från strandgården till tallhyddan OSV. bra jobbat tycker jag.

nu tar jag de lugnt, men ska snart börja röra mig å se vad som händer, vars de händer å fötter såattsäga.
tacosen blev föresten succé igår.
och när vi gömde grillen me jonteS mat så kunde jag ej sluta skratta, uNdeRbArT

GRATTIS på födelsedaaaaan va! :D

och BTW, jag kommer hem nästa helg DEOWDEOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0