älska fredaaa

vilken morgon! började 8.30 med en extra kammarmusik-lektion. fick noterna igår....mycket avista läsning kan jag säga..är heeeelt slut i skallen nu! sen hade vi kammarmusik igen 11.30, då gick de mycket bättre=)
nästa fredag är det redovisning, känns väl sådär eftersom vi bara får en vecka på oss med det nya stycket medans dom andra har haft typ 5, blaaao!


nu är jag iaf hemma och vilar, mätt och belåten! men om en timme ska jag pallra mig mot skolan igen för att dricka det obligatoriska 14.00-kaffet och sedan lyssna på jazzarna som ska lira i foajén, najs!

i övrigt taggar jag kvällen=LOUISE HOFFSTEEEEEEEEN :D följt av kåren! kan inte bli annat än bra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0