att köpa en vit finfin cykel av en snällsnäll kvinna! svartkööööp är sweet

denna dag har varit mycket äventyrlig, mins sagt!
inte mycket till övning dock. jag och helena körde igenom kammarmusiken två eller tre gånger sen la vi av.

gick ett gäng till Reprisen där dom har allt möjligt för en billig peng. dock så var inte cyklarna så billiga som jag trodde...en riktigt gammal å skranglig cykel kostade 900kr, nejnej.
när jag står där och ser på sandraH och helena som prov-cyklar deras cyklar så kommer en medelålders kvinna fram till mig och säger att hon har en cykel hemma som hon vill bli av med.
bytte nummer och sen kom hon till framnäs med den och jag bytte 300kr mot en fin cykel, vääärt :D

linn slog på stort och köpte en soffa....kruxet var bara hur vi skulle få den till skolan. så vi lånade helt enkelt en liten dragsläp och PUTTADE den hela vägen hem.


yepp, no va man rätt svetti å fräsch när man va hemma igen!

ikväll vankas det pupkväll på kårhuset (högskolan).
innan det är vi ett gäng som ska käka sushi (typ vuxenpoäng där!!) å dricka lite viiiiin. finfint!

nu ska jag CYKLA in till öjebyn å ta ut lite cash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0