att vandra över stock och sten med ögonbindel och ägg

har ingen aning om när jag gick isäng imorse..tro klockan kan ha varit runt halv 7.
nollningen va sjuuuuk, men ändå najs.
kan säga att jag har jävligt mycket träningsverk idag efter alla armhävningar och upphopp.
kan även säga att jag är ruggit bakis, typ full fortfarande. att shotta tequila kl 4-5 på morron är INGEN bra idé.
nä fyfan alltså, insane gårdag!
räknade ut att nollningen pågick i ca 7timmar. man va väldigt fin efteråt, me mjöl blandat med färg i ansiktet osv.

missade gehöret idag, sov räättt hårt
diktatet va en plåga, höll på att somna heeela tiden.
kören va som en dimma
å nu sitter jag här, ska nog ta mig en liten powenap. sen blir det typ att dra till älgest å köpa pizza.

inte på ett tag deow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0