dAnCiNgoNMyoWn

Har just kommit hem från en cykeltur med Helena=) vi cyklade runt i öjebyn för att lokalisera oss lite, lite mer än en timme tog det....tror jag kommer ha träningsverk imorn =/
Den här dagen har för övrigt varit väldigt seg! har bara suttit vid datorn och mått skit. Så det va skönt att komma ut litegran!
Nu blir det typ häng i allrummet me lite godis å film, de bästa bakishänget som finns typ=)

Borde egentligen gå å kolla pop/rockarnas dörrar å se om de finns nån som glömt låsa:D isf får den bada sig fram i påsar för att ta sig fram i lägenheten när den kommer hem från gigget :D:D hihi

ooooch jag är glad att jag inte festar ikväll. efter en galen gårkväll så måste jag vila upp mig.



Imorgon blir det övaövaövöövaövaövaö ja ni fattar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0