did you think i was crazy?

att skrämma folk är väldigt kul, speciellt när man lyckas och när man har en samara-kopia i sällskapet. OCH när vädret är på skrämsel humör=)
hehehe!

nu är jag sådär slutkörd igen, idag vare innebandy på gympan....är ju inte världens bästa på det så de blev snabba byten för mig men jag lyckades iaf göra ett mål. de va kul.
snart ska vi träffas uppe på balkongen å käka nån slags middag i värmen, sen blir det väl idol? och sen vet jag ej..men nått lär ju hända=)



och ett stort HURRA till denna fina tjejja som fyller år idag!
miss yoooou ♥

Kommentarer
Postat av: hano

Trodde att denna bild var raderad.....

TACK!!!

SAKNAR DEJ MEEEEED!!!

2010-09-09 @ 22:32:30
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0