men när natten blir lång, brukar vi sjunga en sång. som dom som styr oss kan höra i vinden

sov bajsdåligt inatt. drömde mardrömmar om sverigedemokraterna och moderaterna. när jag vaknade förstod jag inte varför jag va på dåligt humör förns jag loggade in på facebook och såg alla statusuppdateringar igen. juste, det va alltså sant.
har varit på dåligt humör hela dagen och jag vet att jag inte är ensam om att vara det här på framnäs eller i hela sverige. sjukt jävla sjukt att det gick som det gick med valet..!

jag och sandra hade iaf en rolig färd till affärn och väl där handlade vi bakingredienser, så ikväll har jag tänkt baka en kladdkaka å bju på!
nu ska jag slänga in pizzan i ugnen och sen vandra till sandra å käka gemensamt me na=)

en grej som muntrar upp mig rejält är att vi på fredag ska se självaste louise hoffsten LIVE! är grymt taggad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0