myskväll med musiklinjen

denna dag har varit najs!
gehör, diktat och kör. roligaste körlektionen so far=)
sen ikväll har vi haft mys med hela musiklinjen, var mest bara ettor men he va kul ändå=)
började me lite lekar...apelsin och gurka va redskapen.
sen fick varje lag 30min på sig att skriva en schlager refräng som vi senare visade upp för alla.

"Baby, baby kom och ta mig här och nu
ingen annan bara du.
Baby, baby va vare jag tänkte
hur många öl vare jag sänkte?
Baby, baby, så kom igen, ta mig hem"
music and lyrics by raolarna.

josef på piano, resterande knäppte fingrar och sjöng medans jag och mattias stod längst fram och sjöng till publiken med ...typ inlevelse. haha fattar inte att jag gjorde det men de va naaajs :D

nu har jag just kommit tillbaks från allis där vi sett Idol, Berg flyttar in & Välkommen åter. sweet.
nu ska jag typ gå isäng, aaaastidigt deeeeow



dagens fråga; Vem tejpade nitsches kran?????!!!!

Kommentarer
Postat av: deow

jaaa, vem gör sånt?

2010-09-22 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0