seg dag!

denna dag började med satslära kl 9.15, vem va tröttare än mig?
tyvär så blev jag aldrig pigg utan har gått omkring å gäspat mig genom dagen.
nu har jag just vaknat efter en två timmars powenap! de va skööönt och behövligt=)

inge fiskelycka igår, men de va ändå mysigt!
blev skräckis i c-huset senare, hehe de va kul, jag varnade dom alla om mina gallskrik men dom blev ändå förvånade och rädda när det uppkom!
sen skulle jonte å samuel skrämma oss vilket dom misslyckades med. sen på något sätt lyckades jag å sandra skrämma dom istället :D:D wihoo, in ya face lixoooom :D

ne nu ska jag värma mat, sen vandra upp mot allrummet för å se idoool =)

promenad ner till badplatsen kl 5 på morron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0