sushi, kårhuset, återförening, påsad....


sushii

sushiberget

detta kom jag hem till kl 5 imorse



himla sandra å jonte!!!! ba hugga mig i ryggen sådär ..haha!
fick iaf hjälp av helena att packa ihop alla påsar så de gick fort å smidigt!
dock så hade jag inte räknat med att dom skulle ha tejpat kranen......
vatten överallt.
MEN nu är det min tur att påsa nån.....och jag har ju all tid i världen på mig att hämnas på sandro å jonte ang. vattnet ;)


här är dom. alla påsar samlade i en påse....

idag är jag hängig..har ont i huvudet och orkar inte röra på mig. men jag spyr snart av hunger så jag måste väl röra mig mot "köket" å fixa nått.
på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0