vatusannn

igår blev de häng me geddan, vi gjorde köttfärssås å spaggen GOTT och lyx.
sen blev de häng in tha c-house för movietime, mamma mia såklart!

idag har de flesta förtidsröstat på skolan, hej vuxenpoäng! jag ska dock rösta på söndag..och har inte riktigt bestämt mig för vad ännu. står mellan två partier..hmhm!

har som varje måndag denna tid kommit hem från gympan, och nyss fick jag ett samtal från himla stig om himla troendegruppen. NEJ jag vill inte va me i den, hade jag velat så hade jag väl varit med ?
aja..jobbigt att han skulle ringa och fråga ut mig om vilken stämma osv jag sjunger, och fråga vilka lärare jag haft tidigare och vilka körer jag sjungit i....blaaoghhh

nenu ska ja värma mateN=)
föresten så vankas nollningen imorn, vi ska äntligen få träffa BADDABAH, eller äntligen och äntligen. man kanske borde vara rädd för han?


hehe kul att hon kör fischminen när hon heter gedda i efternamn ..deowdeow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0