winterwinds

en hel helg har snart passerat. det är sjukt hur fort tiden går här alltså, men har man kul går tiden alltid alldeles för fort!
i fredags var det mycket jazz som klingade i mina öron. louise hoffsten var grym och norrbotten big band likaså.
jag hade en mystisk fredagkväll, hade ett konstigt humör som växlade fort. ena stunden var jag på topp och i nästa irriterad och less. kvällen slutade med att vi va ett gäng hos simon som exprimenterade med popcorn, majonäs och philadelphiaost. slutade med att jag av någon anledning åt TRE fyllda matskedar med bara majo....den sista var det även en klick flytande smör på. filmbevis finns. men usch, magen va inte helt hundra efteråt.

igår visste jag inte vad jag skulle ta mig till, var så äckligt bakis att jag trodde jag skulle avlida. men när kvällen kom tog vi fram vinboxen igen. tog det dock väldigt lugnt igår och det är jag glad för idag.

nu har jag just kommit hem efter en promenad med linn. vi gick ner till badplatsen och satt på bryggan i solen. så underbart det är ute idag, det är så här hösten ska vara! solen skiner, löven är gula/röda/orange och det är lite småkallt. det är såna här dagar man känner att det är värt att leva, man blir på bra humör och allt känns bra!

nu ska jag gå och öva lite, sen äta en lyxmiddag (grillkorv med pommes) och se på film=) och ikväll blir det kladdkake bak igen lagom till att helena kommer hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0