and the seasons they go round and round

menheey bloggN!
en hel vecka har passerat utan ett enda litet inlägg.
har väl inte så mkt att säga, förutom att Hanna kom hit i måndags och sov över:):) det va mysigt!
sen har jag varit sjuk i veckan...fick nån slags magsjuka/matförgiftning i tisdags så jag har hållit mig hemma hela veckan. Höll på att bli galen efter tre dagar instängd i min lilla lägenhet...!

Igår var det fredag, en ösig fredag minst sagt.
poprock spelade på challenge och det va fett med röjj!
kom tillbaks till framnäs typ halv 3 och då fortsatt festen, väl isäng hade det hunnit bli morgon och ljust ute. minns att jag tittade på klockan senast 07.15 yeeeah!

idag har vi suttit ute på balkongen å käkat frukost i solen, fick vårfeeling å lyckorus:):)


häng me skelleftebor only måndakväll:):)

matlagning å häng hos lulu fredaaa:)

yeeah, nadden är cool!

de är sommar i pite


challenge

artisterna gör sig redo i logen, den offentliga toan!

Mvh Lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0