bra slut på en bra helg!

den här helgen har varit otroligt bra!
fredagen blev lugn, middag hos helena med hon och linn och sen lite let's dance och bullbak:) tidig kväll blev det oxå för att ta sig upp i tid på lördag morgon.
följde med jazzarna till skell och kollade in deras gig med idaho:) kul med lite variation och lite avbrott från frampan bara över dagen:)
väl tillbaka på framnäs blev det middag och häng uppe hos louise med nitsche och lulus syster. spelade spel och hade det trevligt innan vi gick ner till pontus som hade 20-års firande. sen sprang man som vanligt fram och tillbaka hela kvällen och hamnade slutligen hos fagge där det blev lite efterfestfeeeeling. drack två liter vatten innan jag gick och la mig ihopp om att slippa vara bakis idag. funkade väl sådär.

Hedvig, Nils, Ida och Anton har varit här hela dagen idag. vi fikade i mängder innan vi drog till acusticum för att kolla på Oh What A Circus, låtar ur musikaler. det var trevligt:) sen blev det käk på Pit Stop, åt världens godaste pizza och blev asmätt! väl tillbaka hos mig så hade vi det mysigt med lite snacks och lekar åsåntdär innan dom for hem igen.
Mycket lyckad helg måste jag säga! :):)








gonatt////nujd_girl_91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0