freda imorn!!!!!

idag har jag haft pianolekke och gemensam pianolekke. nästa vecka ska vi ha en gästlärare på den gemensamma pianolekken.....uuuh. nervuust ju!
annars då. har typ halverst nästan kanske bestämt mig för att söka pop/rock piano här på framnäs till hösten, så nu övar jag blues skalor mellan styckena. kan behövas, råkar vara sämst på blues och improvisation OSV.

är fortfarande förkyld och har megaont i ryggen. måste träna. men är man förkyld får man inte träna, då kan man få hjärtinflammation. eller nått.
äsch. slut på ordbajsandet!
HEJHEJ


en utlandsresa skulle inte sitta helt fel nu, bju me nååån??!!!! :):):):)

Kommentarer
Postat av: Ledsen i ögat

Jaaa, träna inte!! Det är typ hjärtmuskelinflammation jag har fått, doktorn sa "om du inte svimmar inom några dagar är det inte livshotande o får läka av sig själv, men du ska inte ansträna dig så mycket....". KÄNDES LUGNT ATT HÖRA!!?! Såå, träna inte Lova! Det gör förbannat ont och är bara onödigt att få sån här skit :(

2011-02-03 @ 19:31:34
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0